Encyklopedia

GWIAZDKI

Moorland: X: 186, Y: 240 – Za stajnią.
X: 170, Y: 238 – W krzakach pod półką skalną, na lewo od Pole Bending Course.
X: 179, Y: 251 – Pod klifem.
X: 216, Y: 249 – W wodzie na plaży niedaleko miejsca do grilla.
X: 212, Y: 228 –W dole z krzakami za domem Jaspera.
X: 204, Y: 223 – Wśród krzaków i drzew niedaleko strefy konstrukcji G.E.D.
X: 189, Y: 228 – W miejscu na piknik na półce skalnej nad domem kowala.
X: 179, Y: 229 – W środku kopalni na lewo od kowala.
X: 218, Y: 244 – Przy latarni morskiej. 

 Wzgórze Nlimera:

X: 150, Y: 228 – W krzakach w dole przed Mistycznym Wagonem.
X: 144, Y: 226 – Na szczycie małego wzgórza, na lewo przed zburzonym mostem.
X: 154, Y: 237 – W krzakach na tracie Bobcat Track, przy dwóch kamiennych murkach.
X: 164, Y: 244 – Poniżej rzeki, za przystanią(trzeba się zsunąć z trasy Bobcat Track i zejść na plażę.


Cliffside County:
X: 129, Y: 189 – Niedaleko wielkiej sosny przy brzegu góry.
X: 123, Y: 198 – Za głazami, w dziurze na szczycie małego wzgórza.
X: 109, Y: 175 – Północny kracie Hali Jeździeckiej (wskocz na dach z klifu).
X: 123, Y: 186 – W małym rowie, obok miejsca na grilla na grzbiecie z widokiem na ujeżdżalnię od wschodu.
X: 108, Y: 198 – W wodzie niedaleko ogromnych czterech stojących kamieni.
X: 130, Y: 205 – Na małym występie skalnym na trasie, poniżej mostu, ale i za mostem.
 
Winnica Srebrnej Polany:
X: 146, Y: 179 – Poza krawędzią białego muru i żelaznego ogrodzenia, za beczkami, w krzakach.
X: 135, Y: 173 – Na zewnątrz rogu białego muru i żelaznego ogrodzenia, za krzakami i wielkim drzewem.
X: 138, Y: 170 – W bibliotece, w rogu pomieszczenia.
X: 132, Y: 161 – Niedaleko beczek i kamiennego ogrodzenia.
X: 139, Y: 162 – W piwnicy, w pomieszczeniu z pompownią.
 
Jodłowy Gaj:
X: 353, Y: 175 – Za wielkim drzewem, za domem pani Packard.
X: 312 Y: 162 – Za Chatką Górnika (Mountaineer’s Hut). Musisz znaleźć długą, trawiastą drogę na skałach, za terenem mistrzostw.
X: 323, Y: 194 – Pod mostem z sianem, niedaleko startu wyścigów u Minki.
X: 300, Y: 215 – Na skraju Kopalni Srebrnej Doliny (Silverglade Mine), pomiędzy budowlami i wielkim głazem, w krzakach.
X: 312, Y: 246 – Ka dalekim końcu Ognistego szlaku (Fire Trail), na lewo od drogi w dole z krzakami i drzewami.
X: 340, Y: 231 – W krzakach za drzewem, za małą czerwoną chatką ogrodzoną płotem.
X: 350 Y: 185 – Występ skalny z białym płotem i ławkami, znajdujący się na skraju Jodłowego Gaju (Firgrove). Musisz okrążyć miasteczko.
 
Valedale:
X: 320, Y: 127 – Pod mostem z sianem, niedaleko pana Anderssona w Valedale Lake.
X: 329, Y: 104 – Przy wodospadzie w Valedale Lake.
X: 300, Y: 141 – Skraj gór, niedaleko wielkiej sosny, patrząc na Głuchych lasów (Hollow Woods), musisz tam dojechać od strony Jeziora Valedale (Valedale Lake).
X: 308, Y: 114 – Przy kolczastym ogrodzeniu i drzewach, na skraju Jeziora Valedale (Valedale Lake). Na zewnątrz drogi Dark Core.
X: 301, Y: 110 – Na miejscu piknikowym z widokiem na Valedale. Trzeba tam dojechać z drogi prowadzącej do Jeziora Valedale (Valedale Lake).
X: 283, Y: 102 – Pod kamiennym mostem w Valedale.
X: 296, Y: 84 – Za płotem, na skraju skał, na końcu śnieżnej drogi prowadzącej do wioski dinozaurów.
X: 266, Y: 107 – Za stajnią na wzgórzu, za wielkim drzewem, w krzakach.
X: 260, Y: 91 – Przy ujeżdżalni Sun Circle na końcu gór, za drzewami.
X: 266, Y: 95 – Koniec klifu z sosnami, patrząc na Druid Rune Circle.
 
Dolina Złotych Wzgórz:
X: 125, Y: 151 – Za stodołą Jaspera, w krzakach pod ścianą sklaną.
X: 119, Y: 151 – Zachodnia strona wioski czarownic, na klifie, trzeba skoczyć z mostu.
X: 114, Y: 108 – W rowie w skale na zewnątrz wioski czarownic, gwiazdka widoczna przy zjeżdżaniu w dół ze Starej Drogi Królewskiej (Old King's Road).
X: 74, Y: 151 – W domku, na klifie, po drodze do Wzgórza Strachów, za płotkiem ze znakiem 'X'.
X: 67, Y: 155 – W ruinach starego kościoła, przy Wzgórzu Strachów.
X: 51, Y: 152 – Wewnątrz zbójeckiej jaskini.
X: 49, Y: 135 – Na brzegu labiryntu, w krzaku, obok siana i beczek na trawiastym miejscu. Podążaj za śladami.
X: 36, Y: 74 – Za padokiem Stajni Złotego Liścia (Goldenleaf Stables), w krzaku pod wzgórzem, niedaleko trasy wyścigu.
X: 74, Y: 126 – W lesie, w żółtym krzaku, na występie skalnym przy brzegu gór otaczających las.
X: 76, Y: 137 – W największych krzakach w lesie.
 
Złote Pola:
X: 206, Y: 221 –Na południe od Old Druid Circle, na skraju patrząc na Moorland.
X: 239, Y: 213 – Na brzegu rzeki, niedaleko zgięcia obok krzaków i drzew.
X: 230, Y: 212 –W małej dolinie, na wschód od drogi do rzeki, za kostkami siana.
X: 243, Y: 189 – Obok malutkiego rybackiego domku, na południowy-wchód od mostu.
 
Pola Everwind:
X: 175, Y: 144 – Wśrodku rury(?) przy Wysypisku Śmieci na polach Everwind (Everwind Dumping Site).
X: 166, Y: 119 – Za budową kolejki górskiej, w małym dole z cierniami.
X: 200, Y: 121 – W dole, blisko małego skalnego wzgórza blisko gór, przy wysokim drzewie, które nie jest sosną.
X: 201, Y: 154 – Północny-wschód od Landona, w dole obok samotnego drzewa z Głuchych lasów (Hollow Woods) stojącego na polach.
X: 145, Y: 139 – Pomiędzy trzema wielkimi głazami na północ od Pól naftowych Everwind (oil fields).
 
Jarlaheim:
X: 46, Y: 240 – Za murowaną barierką schodów prowadzących na mury obronne miasta.
X: 50, Y: 253 – W beczce za skrzynkami z warzywami w kawiarni Stajniabucks (Stablebucks cafe).
X: 40, Y: 237 – W szczelinie między dwoma budynkami zabudowanej z dwóch stron, gwiazdkę trzeba zabrać stojąc na ulicy głównej, widać ją z góry.
X: 47, Y: 250 – W bocznych, opuszczonych i niezamieszkanych murach Jarlaheim, za stykającym się sklepem z zagrodą.
X: 46, Y: 249 – Na balkonie baszty zbudowanej przy murach obronnych, balkon z widokiem na główny dziedziniec miasta.
 
Dolina ukrytych dinozaurów:
X: 377, Y: 68 - Lodowy las
X: 364, Y: 83 - Dolina zamarzniętej mgły, obok jaskini
X: 406, Y: 64 - Dolina zamarzniętej mgły
X: 370, Y: 89 - Dolina zamarzniętej mgły, na wielkim soplu
X: 318, Y: 28 - Zamarznięte jezioro
X: 339, Y: 29 - Wyspa lodowego szczytu
X: 310, Y: 69 - Niedaleko wielkiej windy
X: 301, Y: 56 - Przy drodze od windy do obozowiska Nica
X: 300, Y: 31
X: 400, Y: 53 - Dolina zamarzniętej mgły

Razem = 75
 
 BONUSY
 
Bonusy zawarte w ciuchach i sprzęcie. Mogą zawierać je też konie
Jazda (Riding) - zwiększa szybkość i zwrotność.
Skoki (Jumping) - zwiększa wysokość i długość skoków.
Kontrola (Command) - zwiększa szybkość zmiany chodów konia.
Opieka (Caring) - zwiększa szybkość opieki nad koniem i zmniejsza otrzymywane obrażenia.


Siła (Strenght) - zwiększa wysokość i długość skoków.
Posłuszeństwo (Discpline) - zwiększa szybkość zmiany chodów konia.
Szybkość (Swiftness) - zwiększa szybkość.
Zwinność (Agility) - zwiększa jakość ostrych zakrętów.
 
 KONIE
 

AKHAL-TEKE
Bonus rasy:   Siła 1 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 3
PINTO, PINTO OVERO, TOVERO
Bonus rasy:   Siła 2 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 2




APPALOOSA 
Bonus rasy:   Siła 2 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 2


KOŃ PEŁNEJ KRWI ANGIELSKIEJ
Bonus rasy:   Siła 1 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 3





KOŃ FRYZYJSKI
Bonus rasy:   Siła 3 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 1
Wymagany: 12 level
MORAB
Bonus rasy: Siła 3 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 1
MORGAN
Bonus rasy:   Siła 2 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 2

KUCYK JORVIK
Bonus rasy:   Wytrzymałość 1


JORVIK GORĄCOKRWISTY
Bonus rasy: -
Miejsce sprzedaży:   Koń początkowy

DUŃSKI KOŃ GORĄCOKRWISTY
Bonus rasy:   Siła 4 - Posłuszeństwo 1 - Zwinność 2
HOLENDERSKI KOŃ GORĄCOKRWISTY
Bonus rasy:   Siła 3 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 1
KOŃ OLDENBURSKI
Bonus rasy:   Siła 2 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 2
SELLE FRANCAIS
Bonus rasy:  Siła 1 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 3
KOŃ WESTFALSKI
Bonus rasy:   Siła 3 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 2


KOŃ ANDALUZYŃSKI
Bonus rasy: Siła 3 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 2
Wymagany: 8 level









KOŃ CZYSTEJ KRWI ARABSKIEJ
Bonusy rasy: Siła 1 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 3
Wymagany- 10 level
 
SPORTOWY KOŃ FRYZYJSKI
Bonusy rasy: Siła 3 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 2
Wymagany- 8 level


KOŃ TINKER
Bonusy rasy: Siła 4 - Posłuszeństwo 2 - Zwinność 1
Wymagany- 6 level


KOŃ PÓŁNOCNO-SZWEDZKI
Bonusy rasy: siła 5 - posłuszeństwo 1 - wytrzymałość 2
Wymagany level: 8
Toleruje zimno.

KOŃ FIORDZKI
Bonusy rasy: siła 4 - posłuszeństwo 2 - zwinność 1
Wymagania: 15 level oraz reputacja 'popularna' z Kalltersami
Toleruje zimno.
Jeden z fiordów do kupienia ma 10 level i kosztuje 1425 SC
Razem z fiordami dostajemy sprzęt Kalltersów

 
 
(Zaczerpnięte z http://starstableonline-mel.blogspot.com)
 
 CENNIK TRENERA KONI
 
Level 1 do levelu 2- 25 SC
Level 2 do levelu 3- 50 SC
Level 3 do levelu 4- 75 SC
Level 4 do levelu 5- 100 SC
Level 5 do levelu 6- 125 SC
Level 6 do levelu 7- 150 SC
Level 7 do levelu 8- 175 SC
Level 8 do levelu 9- 200 SC
Level 9 do levelu 10- 225 SC
Level 10 do levelu 11- 250 SC
Level 11 do levelu 12- 275 SC
Level 12 do levelu 13- 300 SC
Level 13 do levelu 14- 325 SC
Level 14 do levelu 15- 350 SC
Razem- 2625 SC.
 
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyjazd

Spotaknie z Panią Olą :D

Shire !